Kräft-kalas kräft-kalas vi höjer våra glas....

Ja igår va det skoj, även om det va en sån in i helvete spontan ide.... "kan vi inte ha kräftskiva nu i helgen" lixom... Hade nog vart bättre nästa helg för då hade vi haft tid att planera mer... men fan va vissa hade gjort i ordning fint å nån hade dragit ut sånghäften, en annan köpt dukar å engångsbestick. Märker tydligt att många e vana vid event iaf;)

Tog några bilder med mobilen:P


Kände att jag inte riktigt hade råd med kräftlyx, så för mig blev det skaldjursbaugette, men va ju tvungen att ta mig en symboliskt kräfta iaf:P Dom här va egenfiskade av en tjejs pappa tror jag de va, sötvattenkräftor e så söta:P

 
Efter gårdagen som vi numer kallar "Det stora fylleslaget i Lidköping" så va jag förvånad över att jag, Alina, Robin och Lina fick ner nått överhuvudtaget...







Min gooa göteboska klasskamrat Robin fick även en hatlåt som jag skrev på 10min och sen fick med 4pers att sjunga... den va faktiskt riktigt uppskattad:*)

Men robin det förtjänar du.. haha



Till Robin
Text: Therese och lite Simon
Melodi: Jag vill vara din Margareta (Självklart!)


Ingen vet, det jag vet, en hemlighet
någon som går i vår klass, från notan smet

Kan inte Robin sluta att beteee sig såhääär

För Robin han e så jättekleeen
Åhh han springer runt på kycklingbeeen
super sen sig ful, ramlar sen omkull å ikväll så spyr han ut skaldjur

Åhh han tror han är en av dem heta
Men ingen tjej av Robin vill veta
Kommer han förstå, varför alla bara går
eller ej?




Angelica, du måste skicka bilden på mig å bajsträngen!!!



Hade tråkigt ett tag under kräftskivan
..lät fantasin skena iväg en aning:P


Kommentarer
Postat av: robin

hur mycket du än hatar mig så vare jag som köpte in allt till kräftskivan å såg till att du hade det bra!!!

2009-09-02 @ 18:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0