Jag trodde jag va teknisk!!!!

Blir så in i helvete irreterad på mig själv!! Trodde att dom haft problem med internet här, så suttit utan internet sen 15.00-tiden igår. Har nyss kommit tebax från receptionen där jag gapa lite. Fick dom att starat om hela sin internetserver. Å ändå funkade det inte... men efter lite efterforskningar i hjälpavsnittet insåg jag precis att jag lyckats komma åt en knapp på framsidan som stänger av motagningen för det trådlösa...

Allt va lixom mitt fel från början!

Men men, kan ju inte bara se det negativa, fick städat hela stugan (i brist på annat). Sen hade jag ingen möjlighet att köpa skräpmat igår eftersom jag inte kom åt att föra över pengar...

Man blir mer aktiv å smalare ouppkopplad helt enkelt:P


Kommentarer
Postat av: zhaho

Och du skall vara min kusin! hehe, driver med dig :P Sånt kan hända den bäste =)

2009-08-31 @ 17:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0