Stora ljuspunker i en tråkig vardag!

Tänkte samanfatta den senaste veckan med lite bilder och klipp...

FREDAG


Linn har ju äntligen tagit sitt körkort, och vi invigde detta genom att åka till IKEA


Visst ser han cool ut, Linns pojkvänn... som vilken crusing som helst....

Cicci ser oxå cool ut med brillor och allt...

Okej här kommer saningen....Cicci hitta världens största hylla på IKEA och va tvungen att ha den. Så vi band fast den så gott det gick på taket. Men eftersom vi inte va så vana vid att spänna fast grejjer på taket blev det till att hålla i hyllan:P

Även jag fick hålla i hyllan... och Linn:P så vi va la sådär lagom coola egentligen.. Sen började Cicci spruta näsblod mitt i allt... inte häftigt...hehe..




LÖRDAG



Här e jag å Linn när vi dricker frukost innan Djurgårdsmatchen. Se så fint vi smälter in med köksluckorna. Seriöst jag måste ha SOL!!!.... du med Linn!


Uppladdning innan matchen på Alysia, nerver på helspänn... man kan säga att dom släppte rätt tidigt in i matchen:P

Linn försökte ta en bra bild av mig och detta va bäst av 5 så jag är väl helt enkelt inte så fotogenisk som jag önskar!






Aldrig har man längtat så efter påskafton, som ett barn på julafton. Fy fan vilken dag asså..
Videons ljud är CP pga att knappen på min kamera och mic sitter precis brevid varan, så varje gång ljudet stannar är det mitt lilla finger som hittat dit:P


"Jag minns när Blåvitt fick kvala och Toll hade hår,
tur att det gick bättre för Blåvitt..."



Linn  gosar / bitts efter matchen (och några öl senare...)


Jag anklagar Berra för att ha gnuggistatuering... Se hur jag försöker gnugga bort den:P


Endast tagit med denna bilden för att visa vad 2timmar i solen gjorde med min likbleka hy...haha Fan att jag inte sket i att sminka mig med, för ansiktet fick ju fan ingen färg! Jag ser förjävligt ut och lyckades igen:P




ONSDAG


Fina flickor på vagnen. Skönt att få med Jenny nån jävla gång... härligt att se dig gumman! Va tvungen att fota ögonblicket! Synd att inte denna glädjen innan matchen höll i sig...


"Näe, Nu går jag FAN å TRÖST-ÄTER....HAR NI KORV?!"
citat: Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0