Nu har man vaknat igen!

Fredagen tog en oväntad vändning då man ena stunden sitter framför datorn för att i nästa stund sitta sketpackad hemma hos Andre-AS. Trevligt att sitta på hans altan och hälla i sig en jävla massa vin. Hamna slutligen nere hos Kim.... för jag va ju inte full nog, medans Andre-as va helt oväntat jävligt förståndig och sa nått i stil men "näe nu e jag tröt, jag går å lägger mig". Tror aldrig det har hänt förut faktiskt, men nån gång är ju alltid den första. Önskar att jag va lika förståndig faktiskt.

Lördagen tog sedan samma vändning då Jenny ringer och ber mig komma hem till henne och grilla. Hade faktiskt jävligt trevligt där oxå. Hon har ju flyttat nu och faan va fint hon har det. Bara en sak som fattas, men det ska jag fixa. Berättar om det nån annan gång.

Igår när jag vakna va jag jävligt långt ifrån pigg, och det blir ju inte bättre av att mamma påminner mig om att vi skulle hem till mormor vid 12-tiden. Hemsk att träffa släkten och vara trevlig när man faktiskt bara vill dööö av bakfylla.. slockna så fort vi kom hem.

Idag spelar Blåvitt med. Det är vid sånnahär tillfällen jag hatar att inte ha pengar. Men det kanske går bättre när jag inte är där. Kan ju alltid hoppas. Det gick ju väldigt bra när jag va på Rhodos:P Tänk vilken ångerst det skulle vara om man vet att laget man älskar förlorar varje match man ser live... hade man stannat hemma då? Det hade man väl iof.. fan jag blir snurrig bara jag tänker på det faktiskt...

Pratade med en gamal killkompis igårkväll, fan va jag saknar honom... Vill att han ska flytta ner till Götebog igen. Jobbigt att han ska vara på andra sidan sverige!! Lovar att hålla en tumme för dig på Lördag babe!!

Kommentarer
Postat av: Cicci

jag vann bara 200 :(. missade ju första bettet :(

2009-04-22 @ 18:06:53
URL: http://missunfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0