Helt slut igen...

Då har man varit och umgåtts med mormor igen. Fick kört henne till frissan så hon fick klippt te sej;) Sen när vi kom hem fikade vi och jag fick det senaste skvallret som vanligt. Passade på att färga det riktigt snyggt med. Det är alltid lika tacksamt att hjälpa henne. Försökte få igång hennes gräsklippare med, tänkte att jag skulle ta hennes långa gräs, men nej, den ville inte starta. Jag drog och drog å drog i det där jävla snöret men inget hände. Slängde bokstavligen i den där jag hittat den.... FAN va arg jag va!! Sen kom mamma på cykeln för att hämta bilen så det va bara att cyckla hem för min del. Känner mig lite död nu. Funderar på va man ska hitta på näst. Kom på att jag lovat min bror att göra en sak inför imorgon med... ni som är lite pålästa fattar säkert vad!

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0