1 flytt klar ....3 more to go!!

Är helt slut i kroppen nu, har gelében:P Hjälpte mitt ex Kims kära mor att flytta idag, 3fulla kombibilar och en lastbil bidde det. Som vi slet för att få ihop det. Fan trodde jag skulle dö när jag och Kim fick för oss att vi skulle klara att ta ner en soffa 3-4våningar. Det va ingen liten soffa heller! (Min favvosoffa dock...åhhh finns fan inget bättre än den soffan!!) Men det gick tillslut, fast fingrarna gled som fan och dett va inte långt ifrån att man gav upp. Nu bor hon som tur e på bottenvåningen, och där får hon fan stanna nu:P

Men hjälper henne så gärna. Om det är nånting jag saknar från mitt och Kims förhållande så e det fan henne! Hon va som en extramamma och syster i ett!! Ska försöka att inte tappa kontakten med henne denna gången för hon e bara för härlig hon. ...Lite elakt mot Kim att skriva såhär men men, om du läser detta Kim så hoppas jag du fattar va jag menar:P´

Nästa flytt blir Linns på fredag.... sen flyttar ju Kim med och Cicci..... Får nog allt skaffa mig en flyttfirma jag::P Känns som detta kanske bara är början på ett ofrivilligt sommarjobb...haha

Men det är roligare än att bara sitta hemma, och bra träning. FAN va trött jag är!!!!!!

 Blåvitt spelade idag med. Men vad gör man när man inte har pengar *suck* Får bli den 7e istället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0