Vad ska man göra med ett hjärta fyllt av kärlek...

I 3veckor har jag gått igenom något jag inte vill att någon någonsin skall genomlida.
Vill inte gå in på detaljer men i stora drag.

Jag och min sambo kom ihop oss och resultatet blev att polis tillkallades och tog han....

Även om den kvällen den 4e oktober va en hemsk kväll va det ingenting mot den 3veckors väntan och rättegången igår.

Men dethär inlägget handlar inte om det....

Hur kan jag känna sån stor kärlek till dig? Varför försvann den inte bara den kvällen? Varför finns hela ditt ansikte inprentat i mitt huvud och allt din kärlek du gav mig kvar i hjärtat?
Alla problem känns så ofantligt små helt plötsligt, vi hade ju varandra...
Alla vill att jag ska känna hat, men jag kan inte, jag kan verkligen inte.
Att se dig igår, att vara så nära dig igen utan att kunna göra något. Alla runt om har byggt upp en jättelik mur mellan oss. jag vill ju bara krama dig, men jag kan inte, jag måste berätta hur elak du e, jag vill inte, jag vill inte. du e ju för det mesta underbar. Jag vill inte tro att något av det dom pratar om har hänt, allt e bara en stor mardröm, jag vill inte va här. Jag vill ta dig i handen och sticka iväg, nånstans långt bort där bara du och jag får vara... Men jag får inte, jag kan inte, men det e det enda jag vill.......


Kommentarer
Postat av: Cicci

Du måste fan lära dig att uppdatera din blogg offtare !

2008-11-12 @ 01:10:50
URL: http://missunfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0