Vad hade du gjort?!

"-Här va de inte mkt ragg ikväll:P
- Ta Robin
- hehe va nej, Cicci har paxat han
- Asså han sa ju till Jonny att han gillade henne men sen när hon ville ses igår sa han att han skulle till en kompis. Men vi va ju hemma hos han igår och då hade han ju vart hemma hela dagen
- eh okej..."


Jag va full och glad, och skratta bort det hon sa. Men efter en stund började dem bränna i mig. Tillslut kunde jag inte vara kvar.

Påväg därifrån tänkte jag... Varför sa hon så?! Varför vill hon att jag ska ta nån cicci gillar!? Cicci e vår vän!!! Va fan tror hon om mig?! Tror hon jag e nått jävla luder som e med vemsomhelst tillgänglig?! E de så hon ser på mig!? nån som stöter på/ ligger med mina kompisars pojkvänner?! Är jag sån?!

Sen började jag kritisera mig själv....
Varför skrek jag inte på henne?!
Skällde ut henne?!
Slog till henne på käften!!!,
varför skratta jag bort det?!,
 
.....För att jag kände mig obekväm, de va hennes födelsedag och innerst inne önska jag att de bara va skoj.

Jag fick sånna enorma skuldkänslor, som om jag svikit Cicci, genom att inte stå upp.

Ja, jag berättade för henne....och såhär i efterhand skulle jag faktiskt sagt vad jag tyckte till Jenny först, det va jävligt fegt av mig! Känner mig som värsta skvallerbyttan. Jag vet vad ni betyder för varandra och jag vill inte se er ovänner, de känns som allt e mitt fel nu, men det e det ju faktiskt inte, även om jag har min del i det.

Och Jenny om du läser detta....

Träffa ju Jonny på rockbaren i Lördags, Cicci tyckte de va dåligt med ragg så jag sa till henne att ta Jonny!
Vad tror du hon gjorde?!

Tror du fattar vad det är jag försöker komma fram till. Du kanske "skojja" som du sagt till Cicci. Men vi vet båda att det inte va på skoj. Jag tog skitilla upp, mest pga att det verkar som om du tror att jag verkligen skulle kunna såra Cicci på det sättet.

Jag tror du vet att de va dumt sagt och jag vet att du inte e sån, så varför inte börja där?! Det är Cicci som e offret här!!
Cicci din vän!! hallå!!! Istället tar du DETTA av allt som tillfälle att ta upp allt du tycker e dåligt med Cicci?! VARFÖR?! Det va väl fan inte de saken handlade om eller?! Om det e nån som förvränger saker nu så e de la ändå du?!

Du har ju bara gjort allt värre nu?! om du ens vill ha en lösning på detta?!
Om jonny dumpar dig imorgon så e det nog ganska bra att ha cicci där ellerhur?! Eller håller du på att bli nån jävla Szabo-Wannabe?! och ni kommer ju för fan träffas på jobbet så FIXA DETTA!!!

Kommentarer
Postat av: jenny

asså för det första så är det inte det som cicci har sagt att jag har sagt. hon sa att jag hade sagt "robin gilla cicci förut men nu vet ja inte så ta han du"

inte för att va sån men vad i det du skrev där i början har den innebörden.

det jag sa var ju bara det som hade hänt att han hade sagt till cicci att han skulle bort men han hade inte vart bort å de ville jag inte säga till cicci för ja antog att hon skulle bli ledsen över det..

menade verkligen ingenting i stil med att du skulle stöta på han...

hade vart glad om du hade sagt nått så ja hade kunnat förklara med en gång så hade vi ju inte haft detta problemet elelr hur..

jag e ingen szabo-wannabe.

jag har ingan aning om va cicci gjorde men jag hoppas att hon inte gjorde någonting vilket jag vet att du inte skulle ha gjort mot någon av våra killar heller..

å nä jag tror inte du ligger med vem som helst som e tillgänglig.. vi vet mycket väl alla 3 att jag inte e rätt person att dömma någon på de sättet med tanke på att jag vart värst av oss..

jag vet att vi kommer träffas på jobbet å ja vet att de kommer va skit jobbigt..

men va fan de e ju ingen som förklara för mig ordentligt va fan de e jag har gjort för fel från början..

ja de va dumt att dra upp allt de där men ja va sur, ledsen å jävligt förvirrad så de blev så.. har försökt be om ursäkt för det till henne men vet inte om hon vill förlåta mig.. förstår ju om hon inte vill det..

de e ju ingen av er som pratar med mig å förklarar...

2008-12-25 @ 17:33:58
Postat av: Angelica

Sicka jävla problem :P

2009-03-25 @ 18:25:01
URL: http://mymaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0