Ny design!

Har gjort allt helt själv!!!
Helvetes jävla htmlkoder!!!!, tog Xantal timmar,
innan jag förstod den 10-del som behövs för att skapa en någolunda knullduglig sida!

Men faaaaan va snyggt allt blev, iaf för att vara första gången!

Förhoppningsvis kommer insprationen tillbaka nu:P

Har fått ett antal påpekningar av Cicci nu, och i vanligt ordning när jag vet att Cicci och jag inte är i samma land får jag totalt Cicci-nojja. När jag vet att hon e hemma kan det gå dagar mellan att vi pratar men bara för att hon råkar vara okontaktbar i en vecka så e de just då JAG måste prata för det är ju då ALLT händer!!!!
 
Men lugnt gumman! jag har en lista:P vi tar det när du kommer hem! (...om ca42timmar... men vem räknar...)

Tänkte iaf göra henne denna tjänsten och ta tag i mig själv.

Har massa saker i huvudet hela tiden som jag verkligen vill skriva av mig, men så skäms jag ju lite för att jag inte skrivit på länge, och får en enorm ångerst av de och känner ´"näe de e ingen idé."


Som en tjockis som vet att han/hon borde och vill motionera men inte gör det, i den kategorin...
Där har vi mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0