productiva måndagar

Första stoppet i måndags var gymmet, när vi va i Nya Zeeland sist gick jag upp 6kilo och det ska inte hända igen. Nordic Wellnes heter det tydligt nu
... helt okej faktiskt.









Kände min jätteduktig, tills jag kom till mormor sekunden senare och fika med goaste kakor. Men vem kan tacka nej till mormor. Fick mig en lååång pratstund där, jag har saknat min fina mormor;p





Hann med en snabbis uppe hos Andreas med, och fi k träffa Cornelia och alla nya hundar dom införsaffat. Planen va sedan att möta upp Emelie, Cicci, Jenny och Max för att bowla vid Valhalla med det va helt nerstängt så det blev ännu en fika innan vi begav oss till Jenny för myskväll.




Emelie tog med sina simborgarmärken;p





myyyys....och kel;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0