En dag me lillasyster!

Dagen började bra med en tur till "solarieöarna", känner mig så jäkla blek här... alla e bruna efter sommaren...alla utan jag:( Så när jag mötte upp Tina som skulle dit bjöd jag in mig själv att följa med. Lite brun blidde jag allt. Efteråt drog vi till Lager 157 som flyttat till Kållered. .. typiskt att jag missade sommar rean då, ingen mening att köpa vinterkläder direkt. träffa även min kusin Sanna där, kan man bocka av henne från listan med;) Hitta ett par byxor dock they are to die for.... nästa vinter haha

Blev en snabblunch hemma sen ut igen, till Sandsjöbacka, så längesen jag vart där nu, himla mysig slinga. Tina och Håkan va såklart med...






Tina visa mig lite lyft med fria vikter ute i skogen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0