Att komma igång...

Ännu en morgon på gymmet denna veckan, minimum för veckan avklarat iaf. Måste gå minst två gånger i veckan för att fortfarande vara med i biggest loser tävligen... Har hitills vart väldigt duktig att gå till gymmet och brukar la skrapa ihop minimum 4gånger veckan. Men förra veckan hände inte allt för mkt, gick på min PT träning med Andrew på tisdagen i vanlig ordning men sen orkade jag inte upp på morgonen... blev en paniksprint 20min innan stägning på söndagen så fick skrapat ihop min lilla kvot iaf... nu har jag sett till att lägga mig i tid så jag orkar med allt.

Såg att ett nytt nummer av fitness first tidningen kommit ut med.. nu ska jag bli motiverad och inspererad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0