Ännu en dag

Äntligen fick jag hämtat ut mitt pass i måndags! Nu är biljetterna till Nz bokade och klara! Wiiiiiie! Bara 8veckor exakt till semester, cant fucking wait! Kan även tillägga att trotts 6timmars flyg lyckades jag ändå få till ett heelt okej foto. Eller vad tycker ni? Stoltast över att få vara fru Macdonald iaf;)



Igår hade vi en riktig monsterdag... asså först gymma jag ett pass med min PT Andrew sen när jag kom till jobbet så fick jag veta att Ralf, killen som hjälper mig på lagret 1gång i veckan(!) inte kunde jobba idag... så där stod man redan mör från gymmet och skulle ta hand om ett berg av leveranser... i slutet av dan va kroppen heeelt paj... så fruktansvärt trött att jag bara ville lipa i bilen hem. Troy körde till Ikea, då kändes det lite bättre igen... I vanliga fall brukar jag gymma efter jobbet på onsdagar men Camilla ska på ansiktsbehandling efter jobb så jag åkte med troy och gick nu innan jobb ist. Köpt mig en kaffe och fruktsallad på Dôme, nu ska jag vakna typ...

ha en bra dag alla!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0