Tillbaka i Nelson

Har precis avslutat min andra dag i nelson.... har hunnit hälsa på en hel del släktingar framför allt troys söta brorsdöttrar Autum och Giani... supersöta tjejer... Troy har äntligen fått hänga med sina kompisar Isaac och Luke & Jessie och jag passade på att gosa lite med deras lilla Halow på 7månader..

Idag besökte jag Kloës (isaacs tjej) salong och bättra på min röda färg... blev sjukt bra! Imorgon ska jag träffa Luke på gymmet och han ska ge mig en PT session... ser fram emot detta, för jag måste gymma nu.... för mkt slappande.

Kvällen avslutades med stor familjemiddag pyssel med småtjejerna och a game of pictunary,... jag och troy vann... hur vet jag inte för han målar fult!


Troy och Isaac


Jag och Halow


Min gamla skola



Kloë fixa mitt hår



Jag och Autum byggde en TV med ett program med rymdmonster... Autum vilke ha samma hår som mig så nu är vi tvillingar..


Hur Troy målar en "skallig man" !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0