Då finns det ingen som tar en....!

Idag ligger för första gången i år två löner på kontot.... Vi som har levt i fattigdom sedan bröllopet kände oss plötsligt väldigt rika och begav oss så fort hyran va betald ut på en shoppingrunda.

Fick hejda Troy i sin shopping när han insistera på att köpa solglasögon för $150. Tur man blivit lite ekonomisk på äldre dar iaf...

Sjalv hitta jag en klänning fran en exlusiv butik som varit i solglasögon klassen men nu va nere i halva priset... vilken lycka!!!

Sedan blev det en sväng på IKEA med, vi kunde helt enkelt inte låta bli;) Skulle köpa en soffa men den vi ville ha va slut så det blidde ett skrivbord istället haha...

Olivia som nu har flyttat in är väldigt bra på en väldigt massa sätt... Hon e kattvakt på heltid då jag inte vill ha någon katt i mitt sovrum. Hon har fixat vår TV som förut vägra att visa färg och va typ svartvit. Hon skickar paminnelser till mig på jobbet. Jon kan ställa in min lunchlada i kyle jag glömde på bordet innan jag gick till jobbet. Hon fann min vigselring på nattduksbordet när jag infann mig i panik på jobbet.

Hon hjälpte även till att bära allt vi ville ha med oss från Ikea idag och imorgon får vi även vårt skrivbord ihopmonterat;) Vilken tjej!!!!





Helgens outfit är jag sjukt nöjd med, mer än såhär visar jag inte innan Lördag... Då ska det festas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0