im loving it

Lyckades försova både mig och Troy imorse... hade ställt klockan på 5 och alarmet va på... vad jag hade glömt fylla i var att den skulle ringa på fredagar... nymordernigheter!

vi tog en sväng förbi donken eftersom vi ändå va sena (eller ah Troy va, jag var bara sen till gymmet) beställde en bananaberry smootie och en mcmuffin... insåg ganska snabbt att jag inte skulle palla att äta denna så tätt inpå träningen då den med allsäkerhet kommit upp lika snabbt igen. så va jag gjorde var att jag la det lilla donkenpaketet i väskan för att äta det efteråt på jobbet.... tror aldrig jag kännt mig så skyldig någonsin som smugglar in mcdonalds på gymmet haha...

men det va gott att äta när förbränningen stod på max.


Camilla ringde nyss med och fråga ifall hon kunde ta min lördag om jag tog hennes söndag så då e man ledig imon!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0