Anzac day!

Idag är det en helgdag så har inte vart nått jobb... gött e det då, synd att man bara måste få ihop timmarna ändå. Men blir bara två dagars jobb och sen e jag ledig söndag, måndag. På måndag ska hämta mitt pass och kan ÄNTLIGEN boka biljetterna till Nya Zeeland whiiiiiuehooo... kul att Troy lyckades tvätta sitt pass förra veckan med så fick stå hela morgonen idag med att försöka stryka alla vågiga sidor under ett örngott.... gick ganska bra faktiskt, och nu ligger den i press under sängen...

Vid 11 tiden kom Rhys, Kat och lilla Akira och hälsade på oss. Först tog vi en liten fika här och sedan gick vi en promenad ner till stranden och hade kul på en lekpark. Till lunch åkte vi upp till Hillerys boatharbour, fattar inte hur jag kunnat bo så nära och ändå aldrig vart där, fattade ju inte hurmycket butiker och så som låg där... blir absolut ett andra besök!

Efter mycket busande och för mycket frisk luft så slockna jag i soffan, blev sedan väckt av Troy som varit och hyrt film, det blev Ruby Sparks och Racket Ralf... fina filmer båda två.

Jättenöjd med denna dag!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0