Party Party!!!

Idag ska vi ut och fira min födelsedag!
Ska till ett ställe som heter Devilles Pad... spana in stället här.
Ser sjukt coolt ut!
Har för övrigt fått ett stort paket på posten igår från familjen;) Väldigt nyfiken på detta!! Men lovade mamma att jag inte ska öppna fören imorgon. Min sista dag som 24... inget krismöte iår, imorgon blir jag 25!! Trodde jag skulle vara betydligt mognare vid 25 och vara på en helt annan plats i livet, men jag är nöjd. Troy övade på sin "ja må du leva" igår vi får se om det blir skönsång imorgon.
tulldeklarationen avslöjar dock litegrann av innehållet;)
BTW!
Ett jobb jag sökt ringde efter mig igår med, tyvärr va jag inte hemma då och hann inte ringa upp så det blir kul att göra på måndag och se vad de har att säga. De va en marknadsföringstjänst, med en del promotion.... så vet inte om det är så bra än, orka stå och tjöta hål i hvudet på folk lixom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0