25e kalaset!

Hej hej allihop, vet att jag lovade att lägga upp bilder och berätta om min födelsedag så dagen efter men eftersom Troy var kameraansvarig sket det sig med bilder. Erin hade en som tur va och vi tog massa bilder, tyvärr har hon och resten av Australien skitinternet som krånglar så hon kunde inte ens skicka en enda bild vilket gjorde mig väldigt off med att skriva.
Men på lördagen gjorde vi oss redo ganska tidigt och begav oss till Jack och Erins hus, där vi hade lite fördrinkar och jag hjälpte Erin välja ut kläder för kvällen... Sen tog vi en taxi till Devils Pad där kvällens tema va Mexican, så lite tema på tema. Men vi beställde lite mat och massa happy hour drinkar och senare va det en show på samma tema. Troy fick dem att uppmärksamma min födelsedag med vilket var väldigt kul;)
Träffa även en dam som hade vart i Sverige, i Göteborg och tävlat i seniorsimning på Vallhallabadet... lite kul faktiskt. I övrigt tyckte jag väldigt bra om stället och vill gå nån gång igen när temat är burleque, hade vart riktigt häftigt att se.
Dagen efter....på min födelsedag, fick jag frukost på sängen, Bubbel Tea och croassonts, sååå gott. Blev en riktig slappardag och på kvällen åt vi Cheesecake med lingonsylt och drack "svenskt" kaffe.
Familjen skickade ner ett paket som ni vet, i det fanns kaffet, (LUX, älskar!!!), en Veckorevy, lösgodis, två små malacopåsar, födelsedags servetter, två dvd filmer och kort;) det värmde hjärtat. Den fina ugglekoppen fick jag av Jack och Erin...vet inte va det är med mig och ugglor.....en ny fas jag har efter att ha sett prickigt ett tag;)
Fick även en generös peng av mamma och pappa, Fam Roos och mormor!! Så välkommet, lovar att jag ska köpa nått jag kan visa upp;)
Troys present njöt jag av igår, han hade köpt ett litet spakitt som inehöll massage, ansiktsbehandling, fransfärgning och manikyr... mmmmmm det va så skönt...!
Kolla för övrigt i deras behandlingsbroshyr... bild för acnebehandling...vem liknar detta? eller är det bara jag som ser likheten?
Så, min födelsedag va toppen!!
Men saknade såklart lilla släkten, det är inte de samma att fylla år utan er;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0