SWEDEN vs. AUSTRALIA #2

Tankte att jag ska fortsatta min lilla foljetang har....

For grotforpackningar i all ara men det finns andra saker dar Sverige ligger fore.
Om jag sager sodavatten vad tanker du da?

....ellerhur!!! ...inte nan forbannade sockerdricka!


Vart man an vander sig i affarerna sa e det samma sak, allt e bara sott och sliskigt, kollade tom pa indexet en gang och sag ahhh... bara 15kJ till skillnad fran Coca cola som har 2000kJ (och ja! det e skitstorande med kJ istallet for kcal)

....men NEJ nej det va tamig tusan det sotaste, sliskigaste jag nagonsin druckit i mitt liv, till och med min sockerknarkande pojkvann tyckte det va alldeles for sott!! (....da ar det illa, tro mig)


Detta va altsa sodavatten med smak som jag va ute efter, vanligt sodavatten finns om man letar riktigt riktigt noga.


Slutade med att jag tog den dar sliskiga smaksatta drycken och spedde med soda och da menar jag typ 1dl sliskdryck ger 8dl smaksatt sodavatten...



Sa trott pa den laskhetts som finns har, jag dricker typ aldrig cola eller liknande, om det inte ar cider eller groggvirke dvs. Kan knappt bestalla vatten nar man ar ute och ater har. Sen tror jag det ar sjukt mkt mer fargamnen och skit i drickat har med... ser bara pa Fantan har e typ helt orange aktig... ser skumt ut.



Har dock ett nytt experiment pa gang idag...






Loka Paron .....jag saknar dig!!!!!!











SWE 1 - AUS 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0