Saknar ni mig?

...saknar er med:)
Har haft datorkomplikationer.
1. min laddare till min dator har pajjat
2. Troys dator blir overhettad pa tva sekunder +eng tangentbord
3. Rhys dator hanger sig nar man stoppar in SD kort + eng tangentbord
4. Far damp nar jag skriver pa mobilen + att bilder gar bara att lagga upp typ varenda gang
Sa vet inte hur jag ska losa denna situation, men iaf darfor blggen inte uppdaterats de senaste...
Men har vill jag tipsa om hur nbi kan fa tag i mig:)
1. Mitt nummer ar +61432045824 (obs! de va Troys nummer  jag lagt ut tidigare)
2. Jag finns pa Facebok
3. Mitt skypenamn ar Tetrize1 om ni vill adda mig dar
4. Bloggen har ni ju redan hittat:)

Sen finns tva smarta appar


WhatsApp ar en supersmart medelande tjanst som typ skickar sms via natet, jag, Cicci och Jenny anvander denna ch det funkar skitbra! Kan aven skicka bilder snabbt till varan utan att det kostar natt.

Viber funkar ungefar som skype men det drar inte lika mycket batteri, hur grym som helst! Bara att ringa.
Nu till det lite trixiga, for att dessa appar ska funka maste ni forst lagga in mitt nummer i er telefonbok pa mbilen, dvs +61432045824
Vi hores:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0