sitezing<3

Idag har jag och Troy firat alla hjärtans dag med att öppna ett gemensamt konto;) 1 Vuxenpoäng till mig... blev sedan en tur on till stan och kolla runt lite. lite shopping blev det, tyvärr kom vi in lite sent så allt stängde typ nästan med en gång... fanns ju hur mkt som helt jue!! jag va helt salig och visste inte riktigt vart jag skulle börja. Blir nog ganska snart faktiskt;) Nått annat kul att berätta är att Troy fått jobb och vi mötte up hans nya chef i stan för att skriva kontrakt... 3dar tog det för han, inte illa pinkat..

Kommentarer
Postat av: Carina elmgren

Hej! Grattis Troy till nya jobbet. Hoppas du kommer att trivas. Och du Therese, håll i pengarna! Skönt att "höra" att ni har det bra. Kram!

2012-02-14 @ 22:28:12
Postat av: Cicci

Hej Babes! Håller med Carina, grattis till jobbet! idag letade jag efter något i ett skåp och hittade ett gammalt brev från dig, från Cypern, blev lite nostalgisk och jag saknar dig redan! hur ska detta gå vännen min? Puss!

2012-02-16 @ 19:30:27
URL: http://lifelikemine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0