Home new home


Tänkte att jag måste ju lägga upp en bild på huset vi bor i. Området heter Parkwood och ligger söder om Perth. Snart åker Rhys, Kat och Akira till NZ och vi blir ensamma i huset... eller ah helt ensamma blir vi ju inte då hundarna blir kvar dom med. Bella och Sam som de heter vaktar huset med oss. Rhys räddade dem från avlivning då bägge är Greyhounds och blev overgivna när de inte visade bra resultat på banorna, snällt av han tycker jag. Mitt emot huset finns en liten park och just idag e det massa moln så jag har tagit på mig solbrillorna och Sverigeflaggan och satt mig i gräset och lapar sol emellan molnskiftingarna...
Lagom e bäst. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Frida

Inte alls avis :-P



Du kan väll berätta lite om vad det är för jobb du har fått tag på :)



Kram från oss

2012-02-29 @ 23:03:44
Postat av: Bille

Åh va härligt du/ ni ser ut å ha det!

Vad är de för jobb du skaffat?



<3

2012-03-01 @ 14:54:58
URL: http://billerustad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0