Almost landed....

Da har man nastan landat har 6timmar i framtiden:)
Resan gick forvanansvart smidigt, lite for smidigt for vi fick nastan ingen vantan mellan flygen vilket oxa kan vara frustrerande efter en 12timmars flygning da man inte ar sa sugen pa att direkt borda nasta flyg pa 5timmar. Va sa trott att jag grat en skvatt dar och skallde lite pa Troy for att fa ur mig frustrationen, sen somna jag som tur va:)
Landade vid 14.00 pa dan sa det va bara att forsoka halla sig vaken hela dagen. Rhys och Kat valkomna oss med oppna armar och vi har fatt ett fint rum att bo i tills vi hittar natt nytt.
Mer att tillagga ar val att jag inte langre ar Troys favorittjej.... Akira har stulit en stor bit av Troys hjarta och han vill leka och gosa med henne mest hela tiden. Det e valdigt gulligt.
Troy sager massa konstigt:P
Akira far massa kramar
Har for ovrigt lyckats branna mig nar jag och troy va ute och tog en morgonpromenad i 3 timmar, tankte inte pa att solen gick upp, ska lagga upp en bild pa min fantastiska branna, ser ut som en polkagris och det gor ONT!!!
Aja vi hors:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0