Swedish-Saturday

Idag är det lördag och jag och Troy har skapat lite av en ny tradition att åka till IKEA och luncha/fika. Sist satt vi där i en timme och drack "svenskt kaffe" med gratis påtår.... så jävla gott det är!!!

Minus får dock IKEA för att de serverar pommes med köttbullarna, men antar att dom anpassar för kunden i fråga, snåla med lingonsylt e de med... jag e svensk!, ös på änna!!!
Skall även införskaffa mer knäckebröd... älska älska!!!
Måste lura Troy till frisören idag med...han ser för rolig ut nu. Sen blir det kanske en sväng ner till Jack och Erin, Jack bröt sin hand i veckan, precis när jag blivit bra och vi kan göra saker ihop igen, typiskt... lite svenska delikatesser kanske piggar upp;) Jag och Erin som prata om att ta en tur på stan... vi får se vad som händer..
Troy hämtar kaffe,precis som hemma:)
IKEAMAT!!... minus för kolsyrad lingondricka och smält socker på kanelbullen med...!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Välkommen tillbaka till bloggen, nu är jag glader när jag kan läsa mer om vad som händer på eran sida jorden :). Kul att hänga på ikea, det gjorde du och jag ju för några år sen, 2 ggr i veckan haha, köpte pizza slices och korv ;). Kommer du ihåg? Hoppas ni har dte bra, saknar er båda, kom hem snart! puss

2012-04-28 @ 23:36:38
URL: http://lifelike

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0