jag ska bara...

Nu när man äntligen fått igång datorn igen och packat datorn med internet så va det tänkt att jag skulle få massor gjort som tex skicka brev till myndigheter, fixa internationella körkortet (ja, jag har kört utan detta ett tag), betala för min ansvarsfulla alcoholhanteringskurs och så småningom komma igång med jobbsökandet...

Kom på att det är mkt roligare att slötitta på en massa serier istället och intala mig själv "ett avsnitt till sen tar vi itu med detta".... kl är nu snart 16.00, troy e hemma om typ 30 min och kommer fråga vad jag gjort idag... ja du.. jag gick upp tidigt, sen skulle jag bara...och fick inte gjort något....
Köpte för övrigt ett par jeans igår...ja ni sag rätt, ett par jeans... det va senast 2007 jag använde detta... men dom lär ju inte passa mig länge om jag håller på med detta slöandet...
Ja detta är min röv i mina nya jeans förstås, hade kanske vart roligare att lägga upp ett kort på när jag tog kort på den... måste sett förjävla dumt ut...;)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0