ANZAC day...

Hej alla igen!

Ni undrar säkert varför jag inte skrivit på ett bra tag o h det beror helt enkelt på att jag fortfarande inte lyckats få fram någon sladd till min dator och att jag lyckades bryta tummen vilket gjort att mina tangent-skills är tillfälligt ur funktion...

Skriver från mobilen nu för jag hatar verkligen att inte ha å ä ö.

Så som ni vet lyckades jag bryta och dislokera tummen på st paddys day... har nu lidit med två spikar i tummen i 5veckor men på måndag så ska dem tas bort, så ser verkligen fram emot detta nu. Sen är det lite handterapi och skit för att träna upp tummen igen men känner mig så fruktansvärt taggad att få komma ut och jobba... jag ska söka allt gå och fråga om jobb på ett flertal ställen jag spanat in och ge järnet helt enkelt för jag är vansinnigt rastlös!!

Jag och Troy har även lagt ut en fin annons på nätet där vi söker sk farmingwork tillsammans. För hoppningsvis så kan vi resa norrut snart.

Vi har aven köpt en bil en sk “Ute“ ....en ford pick up typ. Beige, läder 3sits, växelspaken sitter vid ratten... en våldtäktsbil helt enkelt eller ah en sån som hillbillymördare i filmer kör... dagen efter köpet av den bilen va som att vakna upp bakfull.... “va fan köpte vi igår ?“ lixom. Men Troy va som ett litet barn när vi titta på den med tindrande ögon så jag kunde inte säga nej.

Troys kontrakt för de han jobbar för nu går ut om två veckor och han va inne igår för en jobbintervju för ett annat jobb nära freemantle så vi hoppas han får det. Hade vart grymt om man kunde flytta dit med.... en annan som ska flytta dit snart är Linn som ska plugga där i 3år ...så snart får jag sällskap iaf ....och förhoppningsvis lite lösgodis och loka päron;) *blink* *blink* annars vet ni andra att jag fyller år snart och detta är vad jag önskar;)

Troy ska planera min födelsedag, hoppas det blir nått kul!

puss puss så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0