Snyggvekörkortet....

Fått förfrågningar om "snygg bilden" på mitt körkort så här är den;



Alltid lite osvenskt att påstå att man är snygg på en bild och det blir genast en helt annan granskning för den som betraktar dig efter ett sådant påstående.... men jag får stå för detta helt enkelt;)


Kom ihåg när vi hade Mitt-körkort-är-så-jävla-fult-diskussionen senast vid någon släktmiddag och jag (som faktiskt är jättenöjd med mitt körkort) kaxigt plockade upp mitt liksom alla andra och mamma fäller kommentaren;

"Du e ju jättesnygg.....men det ser inte ut som du"

Tack för den mamma,
vet att jag kanske inte alltid går omkring med porrput och sug i blicken...
men man borde fan nästan göra det asså;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0