Nybliven Sambo;)

 

Tack alla ni som välkomnat Troy .. Telefonen gick varm hela dagen igår och fick massa fina sms. Har inte hunnit svara på alla för det va så himla mycket men Troy har fått alla hälsningar och vi är verkligen jätteglada. Igår va absolut en av de bästa i hela mitt liv, var så lycklig så jag grät..

Blev först ett kärt återseende på Landvetter, sen en tur i affären, visning av lägenheten, middag hos mamma och pappa och sen hänge vi med brossan och tog en snabb tur genom Göteborg innan det va dax att åka hem och sova. I början kändes det hela sååå sjukt, han är lixom här i min bubbla - i min värld. Har fortfarande lite overklighetskänslor kring det hela men det lägger väl sig antar jag..

Idag är första dagen av resten av våra liv. Han är killen som åkte över halva jordklotet för min skull, mannen jag älskar. Det har inte varit en självklarhet för oss att kunna vara ihop och vi har fått jobba hårt för detta och kommer behöva göra det en bra tid framöver.

Allt stöd vi får från er omkring oss är otroligt uppskattat och jag är så lycklig att jag har sån fin familj och vänner som är beredda att hjälpa Troy komma in och känna sig hemma här fast han är så långt hemmifrån.

Tack!


Det blev tummen upp för Göteborg;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0