Igår blev det fan en lapp!

Blev så sjukt förbannad igår när jag kom hem, skulle parkera bilen och insåg att puckot brevid mig åter igen lyckat göra det fullständigt omöjligt för mig att parkera. Så blev till att parkera på gata, där man bara får tå i 15min egentligen och sedan sprang jag upp till lägenheten, skrev en lapp med min argaste handstil, satte en liten tejpbit på och marshera ner till garaget och satte lappen på puckots bil.

Lappen lyde;

"Jag vill aldrig mer tvingats att ställa min bil på gatan och riskera böter för att jag inte kommer in på min parkering som jag betalar för. Tack på förhand! Therese P268"

Hade egentligen velat be henne svälja huvudet och byta kropp men tror inte mitt budskap riktigt nått fram då.... fan börjar man bli gammal och gällig nu eller?

Har ni någonsin skrivit en arg lapp?



Såhär kanske jag skulle gjort?!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahahaha, underbart Terror! Jag har faktiskt också gjoirt det när en idiot stod på min parkering när jag kom hem en dag.... Hans försvar var att han trodde det var okej eftersom den var tom :S

2011-06-10 @ 12:09:08
URL: http://piscesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0