Aningen lat...

klockan e nu 16.16.... någon tänker på mig!!!!
Får hoppas det är Troy, bara 18 dagar kvar nu, sen är han här.
Pratade med han i morse i vanlig ordning om allt mellan himel och jord, fan vi kan verkligen prata om allt och ingenting i flera timmar. Sedan dess har jag bara legat här i sängen och sovit, stirrat i taket, kollat på tv, facebook mm. absolut inte gjort något. Jag som hade bestämt mig för att städa och allt.

Väntar på att hämta upp Chrill från flyget....whiiie! Men det är inte än på ett tag. Sen blire Lindome och imorgon Varberg för att se kusin Sanna ta Examen.

Men just nu ska jag fortsätta att göra ingenting och kanske diska...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0