Jag e fan bara trött nuförtiden!

Försov mig i morse, eller ah trodde vi började 12.30 av nån anledning, hatar halvklasser!! Fick cykla i pissregn med, kom till skolan helt jävla pissvåt. Inga cigg på hela dan heller... yss jag va irreterad i skolan. Fick ändå en hel del gjort, både i datan och med broshyren till engelskan. Hann tom snacka med Margareta (rektorn) och disskutera min LIA period som jag planerar att göra med med Ä-lin:P Vi har nämligen stora planer numer!


 Gårdagen började med ölspel, men slutade i ett evighets spel i sextärningar. Tror fan inte jag taffsat på så många bröst i hela mitt liv. Å då e jag ändå jävligt ohyffsad och kanonfull emellanåt och har vart ute med cicci X antal gånger (fast då e det iof mest hon som står för antasstandet av brudar:P). Detta va lite av en sån där "då man körde sanning konka första gången fest" å det va sketsköj:P hahaha...



Såhär firar vi studenter på kultur turism att tentan e avslutad
på ett civiliserat och vuxet sätt,
man får faktiskt fundera på om vi pluggar på högskole nivå
eller om vi är på "vi har slutat nian ohohhhhh" stadiet

Huvudsaken e att man har kul påvägen tycker jag:P


Stackars Sopie som hade så ont i musklerna idag, efter skolan följde jag med henne hem å knåda hennes muskler mjuka med massa "jenka". Hoppas du  mår bättre nu min sparv...

Inledde en kärlekshistoria med hennes nya boxer med, eftersom de e precis en sån vi har hemma hos mamma å pappa... Fan va jag har saknat den! Kom ihåg hur jag predikade för mina närmaste när den va ny, om hur jag aldrig någonsin skulle kunna kolla på ´TV normalt igen..

(OBS! Då Jenny sa att hon inte förstod vad som va så speciellt med det, vänta bara sa jag... snart kommer du att få äta upp dina ord...snart min vän:P)

Fick lära Sopie alla checka funktioner och frälsa henne i boxerns underbara värld. Snart e hon säkert lika beroende som jag:P Nu vet jag vart jag ska kolla på mina favoritprogram (för dom e satta på inspelning:P)

Hann å kolla på Kidulthood med, den filmen e så störd! fast sorglig:(

"Go away BLAKE"



SUCK...Å nu sitter jag här med en 10kanalers skit TV, det enda jag har roat mig med e att faktiskt lägga in rätt kanal på rätt siffra. Inget pausande, spolande eller inspelat å titta på...

Kanske ska tänka som Linn... det finns iaf Text-TV


Kommentarer
Postat av: Sophie

Märkte av förut att det iaf inte går o spela in nåt när den är avstängd! TYPISKT då jag ville haft Bad Boys 2 o kolla på vilken tid på dygnet som jag själv väljer!

Verkar som ni hade det kul efter tentan!!

Mådde bra efter massagen men dagen efter så bar jag konstant i nio timmar och flytta! Så kroppen är misshandlad!

2009-09-28 @ 00:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0