Ett mindre kirurgiskt ingrepp..

Låter så jävla töntigt att säga operation. Cicci tycker inte det e en operation eftersom man e vaken, men det e dom som blir opererade i hjärnan med ju:P


Iaf, så tog jag bort äckliga födelsemärken idag. Fattar bara inte varför dom va tvugna att sticka massa sprutor i mig när jag ändå sen kände hur dom riktigt skar i mig....aj aj aj. Min otur antar jag. Bästa e väl att det va på ryggen för det va inte lika läskigt och det går inte att pilla på.. Hur mkt jag än vill så når jag inte:(

Har även varit och handlat för mormor och färgat hennes hår och planterat om en blomma jag plantera på morfars grav härrom veckan. Känns som jag kommer få vara "grav ansvarig" nu med. Ska kanske öppna en pensionärs jour som gör alla ärenden åt gamla människor. E det möjligt tro?

Förstår inte folk som tycker det e kul att spendera lördagen med att gå och kika på gravstenar, "oj oj han blev gammal, å hon va ung, här e en hel familj, här e min kompis väns fru... "
 
Låt dom döda va... snälla... Bry er om dom som lever istället... ska fan ta en runda i erat område och läsa på postlådor i protest och komentera. "Åhh här bor Ulla och Stig, dom dör nog snart, kolla på rabatten... Åh här bor hela familjen karlsson stort fint hus, dom e nog täta dom..  "

Jaja fuck off...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0