veckan som gick...


Tömmer mobilen....å lägger till veckans oupplagda bilder...




Robin å Tyra kom på mat i söndags...



Var på sveriges genom tidernas sämsta förfest, jag som va så glad att jag fick komma på kill-kalas å allt....




Alina skulle visa mig att hon allt kunde käka... sanningen e att duvan käka hälften när Alina va på toa hahaha:P



Passa på att köpa inflyttningspressent till Lina å T(O)bbe när vi ändå va i Götet




Tvinga Sophie att ta på sig sina kosta boda tofflor på väg hem fån göteborg



Inte min bild men den måste va med eftersom händelsen är såpass kommenterad





Terrorese planka in på festen förklädd till arobicsinstruktör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0