Jag älskar min granne...

Okej jag bor på en camping så mestadels av mina grannar e ju husvagns-svenssons...altså volvo villa vovve.. Skit tråkiga människor med säsongskort på en jävla camping som dom åkt till i 10-20år..

Husvagnar har väl hjul av en anledning eller?

Men nej, dom här jävla människor ska för fan asfaltera, sätta staket, mura grill, hissa flagga, bygga tvåvåningsförtält, ställa ut trädgårdstomtar och fan å hans moster framför sin sprillans nya husvagn som endast körts direkt från husvagns-svensson till campingplatsen!!!! Å sen ska dom sitta där utanför år ut och år in tills döden skiljer dom åt, i nån jävla ful träningsoutfit, smuttandes på nån jävla apritiff, morsandes på grannen som vandrar förbi, nickandes nöjt mot varann och upprepa sitt inprentade svenssonmantra

"här sitter vi och har det bra"

Fy fan för er asså....ni e så in i helvete tråkiga, jag kräks på er!

Men så e det en av dem här hemska vagnarna som jag precis beskrev som får mig att le stort varje gång jag cyklar förbi... kolla här:P


 

 

Om man går förbi kvällstid är det ännu bättre.. då  har dom tänt julbelysningen i trädet brevid  som blinkar så man absolut inte kan missa hunden:P

hahaha...
vet inte vems humor som e sämst deras eller min...
fan måste snacka med dom nästa helg:P


Kommentarer
Postat av: Angelica

Dom är säkert alkisar

2009-09-15 @ 19:22:04
URL: http://mymaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0