O-ordning

Har velat skriva om min helg i Götet hela veckan nu men det har aldrig blivit att jag gjorde detta...

Så i korta drag:

Torsdag
Hälsa på min älskade mormor och fick senaste skvallret!

Fredag
Jobba på Villa.. servera på Salgrenskas firmafest..

Lördag
Skulle gå ut men det blev mys med mamma och pappa...paj å sås is the shit!!!

Söndag
Umgicks med Cicci lite. Han svänga in och morsa på en stressad Linn på arbetstid. Åt sushi *mums* sen va vi en sväng på olarys där jag tog en dyr öl. Cicci lyckades dra med mig till en bingohall.. sen gick vi och såg årets sämsta film.

Älska även att jag fick köra bil... sånt saknar man efter ett tag.


pappas mat e bäst!





Hos mormor blev det svaller och som vanligt efter en kopp kok-kaffe spår jag mig själv i sumpen. 
va tror ni detta betyder?




Cicci förtidspensionerade mig och lärde mig spela bingo.
 Visste inte ens om att det va datoriserat nu för tiden.
Kärringarna va mer haj på det än jag jue!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

åh vad ja kom att tänka på när viva yngre o skulle "sälja" pizza i erat kök.. haha :)

2009-10-13 @ 14:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0