Blir så trött... på mig själv..

Jag har ju som bekant ADHD eller ah konsentrations svårigheter för att komma till sak....

Att konsentrera sig en längre stund för mig och en normal människa är betydligt annorlunda. Man kan gämföra det med en som har synfel som läser en lång text.... utan glasögon. För att kunna läsa en text då krävs att ögat får anstränga sig otroligt mkt mr och man blir jättetrött jättesnabbt.

Sån e jag, om jag lyssnar på ett tex föredrag i 6timmar, har redovisningar en hel dag eller har en lektion som idag då man endast diskuterar och hela tiden måste vara en aktiv lyssnare/deltagare...

När jag sen kommer hem så stängs min kropp av... jag faller i koma typ, precis som när en dator blir överhettad och stänger av sig själv eller när hårtorken dör!!

Trodde aldrig jag skule gämföra mig själv med en överhettad hårtork men det kunde inte vara en bättre beskrivning...

Är min hjärna verkligen så liten att den helt enkelt stänger av utav överbelastning?  Ja, jag tror fan att det är så.

Har precis vaknat upp ur dagens koma nu. När jag somna så va det ljust, nu har jag vaknat upp i totalt mörker. Jag känner mig helt död och jag vet att jag måste ta tag i min guidade tur inför imorgon nu..... men kunde fan inte vara mindre inspirerad.



Vi pratar om självskännedom, men jag känner mig själv så väl att inget jag gör skulle direkt förvåna mig
Therese Elmgren 2009-10-05

Kommentarer
Postat av: jenny

Den e inte liten, den e bara lite överarbetat...

Kopla av så mycket du kan å försök att inte stressa upp dig över småsaker...

Du kommer att fixa allt med skolan skit bra! det vet jag!

2009-10-07 @ 11:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0