Man hinner med mycket om man vaknar tidigt...

Jag gillar inte att gå upp tidigt men jag gillar at ha lång tid på mig att vakna och göra mig klar för jobb ect. Jag är mest produktiv på morgonen med så lika bra att passa på typ.. Denna morgon har jag hunnit med tre tvättar och fixat och donat, hackat en stor skål med sallad för lunchen och middagen, (lika bra att hacka allt på en gång) och kokat ägg..... Nu sitter jag och räknar ner minutrarna till det e dax att gå till bussen mot jobbet... 
 
..En hel veckas jobb framför en... känns inte så dåligt ändå och denna veckan kommer ju Emelie ner med, ska bli så grymt kuuuul!!!!
 
 
 
 
Här är då butiken jag jobbar i;)


Och såhär såg det ut i butiken under julen



....och här är lagret i där jag numer jobbar mest, detta är oxå bilder från i Julas då jag blev anfallen av leveranser som skulle ut i butiken och upp på hyllorna... Troy kom tom in en dag och fick hjälpa mig och jobba lite extra för att hinna med allt;)
 
 Så länge det inte ser ut såhär när jag kommer till jobb idag e jag nöjd....

Kommentarer
Postat av: Anne (x-mamma?)

Hej på er! F´låt att jag inte hört av mig! (Skäms). Vi tackar mycket.mycket för att vi fick komma på ert underbara bröllop! Tack.tack! Tråkigt att ni redan har åkt härifrån och är sååå långt borta. Hörde av Cicci att ni fått eget boende....Grattis! Nu önskar jag att du svarar så att jag kan få er nya adress. så lovar jag att skriva. Har ni det väldigt varmt nu?? Här regnar det mest (som vanligt). Ha det nu jättebra och hälsa Troy! Hör gärna av dig snart. Kramar Anne o Ulf

Svar: Heeej Anne!! Ja nu har vi flyttat till ett sk Townhouse i Scarborugh, så nu har vi plats för gäster;) Bor ca 5min från stranden, om inte mindre så varje ledig minut finns jag där;) Vår adress är nu; Unit 26/ 58-64 Hastings St , SCARBOROUGH WA 6019.Just nu har vi haft värdens värmevåg och snittar på 37grader om dagen i mellan år har det varit upp mot 42 helt sjukt varmt, antar att du har läst om bränderna på östkusten, riktigt tragiskt, men vi e långt där ifrån! Bröllopet va riktigt lyckat trotts allt som hände med alt haha... Tack för den generösa pressenten...verkligen! Snart hoppas vi på att komma iväg till nya zeeland så troy får vara hemma lite;) Stora kramar, vi hörs snart igen!
Terrorese

2013-01-10 @ 00:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0