Dax för uppdatering;)

Ja då va det Måndag igen! Två söndagar i rad nu har det vart dimmigt, antagligen för att jag vart ledig, men idag kom solen fram igen, då blir man glad. Idag kom Olivia tebax! Jag va sååå lycklig när jag såg henne igen, så nu har hon flyttat in ett tag tills hon hittat ett farmwork så hon får stanna lite till!
 
På Lördag kommer Emelie och Alex och stannar ett tag, när dom e tebax från sin campingtur. Så lördag har jag bjudit in lite folk på typ inflyttningsfest typ.... med utgång, ser fram emot detta som faan;)
 
 

Garden uppdate
DED PLANTS
 
1/1 flower
8/8 Lettuce
5/8 Cucumber
1/2 Strawberry
0/1 Passionfruit
1/6 Tomato
0/4 Capsicum
0/1 Mynt
 

 
Olivia tog med min favorit!!!!!!!
Wiiiie!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0