Va har du emot honom.... ALLT!!!

Gårdagen fick en riktigt dålig start då jag upptäckte att mitt VISAkort och Körkort trillat ur fickan. Hela förmiddagen gick därför till att spärra korten och polisanmäla. Måste fanimej påpeka hur svårt det va att hitta dessa tjänsters formulär på nätet, skäms på er staten!!!

Efter jobbet hämtade jag upp Sophie och sedan fick hon gå husesyn, vilket ungefär tar lika lång tid som att kliva över tröskeln;) Bestämde oss för att testa min racklettgrill så vi begav oss till ICA Maxi och köpte diverse "mys" mat. Hann även med en tur på den lokala loppisen "Rescue Mission Second Hand" där jag införskaffa en massa saker för bara 60kr...

Innan vi dukade upp för mys tog vi oss en tur i spåret och radera vårt dåliga samvete en aning;) Sen blidde det grillning med rakletten, vilket jag och sophie tyckte va huuur kul som helst!! Sen bidde det dessert och Betnérs "Ingenting är heligt"   

Behöver jag tillägga att vi drack vin med?
;)



Sophie flyttar in....
Testar bäddsoffan efter vi bäddat upp!



Sophie hitta en turkos korg till mig....
Bytte ut min gamla kötfärs plast grej jag hade innan som allt-i-allo-korg. 
Här läggs allt när man kommer innanför dörren och tömmer fickorna.

Även detta vackra underlägg fann hon åt mig,
notera den käcka magneten som håller kastullen på plats;)





Blev blixtföräskad i denna coola lampan, 10kr kan ni fatta!!!



Söta ljuslyktor med virkade detaljer;)


I eftermiddag blir det nog en sväng på världskulturmuseet, så jävla seegt att det regnar. Vi som ville till Liseberg imorgon, typiskt! Blir att styra upp något annat helt enkelt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0