Underbara måndagar!

-ja då va det måndag igen och jag som brukar gilla att komma tillbaka efter en helg har något ångerst över att jag spenderade hela gårdagen i sängen för att sova ruset av mig.

Angelica hörde av sig på lördagen och tyckte att jag kunde dricka med henne... försökte slingra mig ur eftersom jag fortfarande har ett saldo på 2,98kr tills 00.00 onsdag;) Men det blev övertalning och smsbiljett till Olskroken där Angelica radat upp diverse spritsorter hon ville bli av med. alltid kul att hjälpa till;)

Kvällen fortsatte i god stämmning och ett saxofonsoundtrack, är nu mer stolt innehavare utav "epic sax guy" appen hahaha... En dans på Dingo, där vi även träffa fina Tara från gamla gymnasieklassen... sedan drog vi vidare till Stickyfingers. Där lyckades jag vinna två drinkar genom att gissa en killes ursprung och va han jobba med... Han va Turk och jobba som data servicetekniker... hur jag kunde gissa detta på 3 försök är för mig ett mysterium.

Tack Angelica för en superfin kväll, skall åtgällda detta när du vänder plattor;) Ill be there!


Hitta denna i mobilen igår,
vi ser inte så jävla glada ut, men de va vi;)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack själv :)

2011-05-23 @ 10:19:43
URL: http://mymaking.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0