Sneek peaks ...

Håller på att flytta in för fullt, men tänker inte lägga upp några bilder av nya lägenheten riktigt ännu... Men här kommer lite bilder från mina favoritsaker jag valt att flytta med mig....


Min nya väggklocka...
ett jättestort fickur jag hitta på en loppis, hur läcker som helst!



Mina skor, do I really need to explain myself?


En byrå jag tänkt måla om i vitt, men nu e jag inte lika säker...


En riktig Cougar ska ju ha en Cougerkruka;)


Den ser gammal ut men spelar musik från min mobil, me love!


En gång satt den på Gamla Ullevi, men efter en blöt kväll för många år sedan fick pappa med sig den hem, den väger bly och e antagligen det dyrbaraste jag äger...


Danska koppar prydda med servetter jag fick av Jenny i inflyttningspressent, tebjudning någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0