Lucky Twentyfour!



Ja, bättre än såhär blir det inte;)
Firat födelsedag hela helgen och nu vill jag bara en gång för alla säga att nu blir jag inte äldre! Fått superfina pressenter och gratulationer från alla håll så jag har vart helt varm i hjärtat hela helgen. I måndags fick jag sista pressenten av Cicci och Jenny och vad kan va bättre present än att få se Blåvitt krossa Gais?!

För övrigt känner jag mig på topp!
Livet leker och är underbarare än någonsin!
Just nu e jag on top of the world, inget kan stoppa mig!!

Jag har fantastiska vänner, god hälsa, äntligen ett eget plejs nära till stan, jag har träffat någon jag vill spendera mitt liv med och som väljer att flytta till andra sidan jorden för min skull, jag kommer snart ta examen och förhoppningsvis skaffa mig ett bra jobb, jag har en urkul praktikplats, en bensinsnål bil, en ny mobil och dator, det är varmt, solen skiner och snart sommar  på riktigt och ..... I cant wait!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0