Loppisfynd!

Igår va jag, mamma, pappa och mormor i Angered och gick på loppis... trotts att jag hört namnet på stället tusen gånger så kommer jag inte ihåg va det heter nu... typiskt.

Tänkte visa upp några av småfynden;



70tals glascylinder i form utav en fågel. 
Istället för en liten godisskål och mycket roligare.
Man häller lixom bara upp en liten hög i handen.


Gammal IKEA ljuskopp i plåt..


En skärbräda som sätter färg på köket



Glasassietter till mina kaffekoppar, så jag har något att servera kakan på;)



Gardinkappa till sovrummet med stenar på, funkar tills vidare;)


Hushållsrullehållare och en charmig brödkorg ala 50-tal, me love!!


Köpte även en brun Gefleskål i form av ett löv(deko) och en sockerskål och gräddkanna i samma stil som ett tvåvåningskakfat jag har här hemma.

Kalaset kostade knappt en hundralapp och jag har massa små nya favoritsaker i mitt hem;)
Allt invigdes såklart sedan hemma hos mig med med ett kafferep efter shoppingrundan!

Nästa helg ska jag allt hitta det dära 50tals skåpet jag vill ha!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Nämen, håller du på att boa tills karln kommer från nya zeeland? Hihi;) Jag saknar dig therese!!!!!! Har du vägarna förbi Thn är du alltid emr än välkommen, och jag ska komma ner till gbg ngn dag<3

2011-05-22 @ 19:29:59
URL: http://piscesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0