Ännu en morgon

Ja då sitter man här igen och väntar på att pojkvännen ska sätta sig vid datorn på andra sidan jorden. …



Idag var jag åter igen väldigt duktig som åter igen kom upp tidigt och ut på promenad. Hittade en slinga precis vid mig, kommer inte ihåg va den hette nu men biten jag gick idag kände jag va aldeles lagom lång. Blev även magövningar och gröt när jag kom hem. Inte så konstigt att jag kom upp tidigt förresten för jag slockna nästan direkt då jag kom hem igår. Antagligen en reaktion på träningen haha.  Min kropp fick en chock;)



Idag blir det en lång dag, nu kl 09.00 så har vi ett möte och sen ett till kl 15.00 då vi ska vi på info för Mölnlyckes turistbyrå som jag och Sarah skall ansvara över i sommar då den bemannas utav gymnasieelever i 17års åldern. Ska bli lite skoj faktiskt, byrån e rätt simpel och tar inga bokningar eller så.



I förrgår va jag och Sarah på Gunnebo och hälsa på Bille och Katarina och igår va vi på utflykt till Allum i Partille för att göra lite konkurrentanalys;) Träffade på Frida och Mattias där med… lite otippat faktiskt. Sara hitta även en fin jacka att ha nu när vädret ständigt lurar oss…



…jag och Sarah har kul på praktiken och efter jobbet helt enkelt! Får se vart vi hamnar nästa gång;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0