Little Saturday!

Igar va tanken att jag skule ligga hemma och kolla pa Comedy Wednesday men var nya rumskamrat ville att jag skulle med ut pa stan. Insag ganska snabbt mitt misstag da samtliga deltagare av kvallen va i min lillebrors alder. Plotsligt kande jag mig valdigt gammal och aldeles for vuxen. Men det blev en omgang biljard och en *host* ol. Lyckad lilllordag!


ET phone hoooome....




Min nya rumskompis e en rolig filur....


Tant satt i hornet och tog en ol....


Detta kan nog kvala in pa forstaplats over mest fula kladesplagg... nej det e inga strumpor det e skor... eller ah uppdaterade hobbitfotter... folk har har verkligen problem med att ta pa sig skor. Alla gar barfota overallt!


Tro de eller ej men han drack inte....


Axelskydd sa han... Armpuffar man hade nar man larde sig simma sager ja..


Jag e inte bara en dalig forlorare jag e en dalig vinnare med...
hana dem som forlora biljarden at fota skammen av forlusten!

Jag vann!!!


Aja det va gardagen de... Nu ska jag snart till skolan igen. Idag fortsatter vi prata om ekoturism med var Maorilarare mikael sa blir val att fa en inblick i Maori vs. natur-eko-kultur-turism.....

Far beratta sen vad som hande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0