Golden bay idag tro?!

Tanken va att vi skulle aka till Golden bay idag. Men det e storm ute och annuvarre dar borta sa vi har  sjutit upp var resa i nagra timmar nu. Tankte jag likaval kunde passa pa att uppdatera lite. Horde att det vart et5t nytt jordskal i Wellington idag... det e ju intre alls langt har ifran! Hoppas inte det blir natt mer nu. Varlden har blivit knapp eller sa ar det mest troligt varat eget fel.

I mandags va vi i Ngarua Cave... en kalkstensgrotta.. tanhkte jag skulle slanga upp lite bilder.


Jag pa en utsiktsplats pa vag till grottorna..


Klassen kladdes i hjalm innan vi fick ga in i grottan...



Robin med ett Moa- ben... en dinosaurieliknande fagel som fanns har en gang i tiden... 

Skelett fran Moa fageln...


annat gammelt bos.....


"katedralen.." ett stort kyrkliknande sal mitt i grottan.


.... har har folk valt att gifta sig och spela in musik


Efter skolan gick vi alla for att fira Angelica som fyllde ar...
... pa fredag blir det den riktiga festen.. maskerad, wieeee!!!


Kommentarer
Postat av: Carina

Hej!

Du får uppleva mycket där på andra sidan (jorden alltså). Hoppas du slipper uppleva någon jordbävning.Grottorna var häftiga. Pappa hälsar. Kramar från oss.

2011-03-03 @ 21:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0