What a trip!

Langsta resan nagonsin, fy fan!
...jag och Sophie som vant oss vid forsta klass och allt!!

Nar vi kom till Sydney  va vi fruktansvart jetlaggade och jag hade sa ont i ryggen att jag nastan bara skrek ratt ut. Pa planet sa hade de knott ihop mig och Sophie i mitten pa ett fyrasate i mittgangen... TACK FOR DEN!!

Sa medans vi vantade pa planet till NZ sa sprang jag till ett horne dar ingen satt la mig pa golvet och slangde upp mina fotter mot tegelvaggen som var dar.. Sophie tyckte jag va lite knapp men tva sekunder senare lag hon brevid mig med fotterna i luften hon med:)




...och sa lag vi dar pa golvet i Sydney i en timme och pratade om allt mellan himmel och jord... man kan ju undra vad de som gick forbi oss tankte:)



Efter var lilla avslappningsovning och utstrackning av rygg kombinerat med bra rymliga saten gick flyget till NZ hur snabbt som helst! ...For jag och Sophie sov som tva grisar:)

Nu sitter vi och vantar pa vart sista flyg till Nelson.
Det ska tydligt bara ta lite mer an 30min. Sa snaaaart e vi dar:)
Hejjja hejja oss!!!




Lite kaffe pa de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0