Paket påväg!!!

Idag hade jag och Sophie vår sista shoppingrunda...
väldigt lägligt att man fick lönen idag tycker ja;)

Imorgon åker vi till Nya Zeeland, klockan är nu 03.00 på natten och jag och Sophie packar för fullt.. Näe ska jag va ärlig så e jag fanimej klar OBS!!! före henne i god tid för en gångs skull!

Tanken va att vi skulle skicka hem en väska till Sverige imorgon men Sophie som shoppat aningen mer eller saker med större volym måste skicka hem de dubbla tydlig... så nu har jag och Sophie var sin väska på hemgång helt enkelt;)

Dagens shopping;




Eftersom de flesta är presenter å julklappar till mina kära visar jag endast mina påsar;)


I morgon börjar äventyret på Nya Zeeland och det är verklgen med stor sor jag lämnar Bangkok och Thailand.. vilket shoppingmecka... hit ska jag igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0