Mitt rum!

Tankte slanga upp en bild pa mitt rum sa ni far se hur fint jag bor.... har inte kunnat ta ett helt kort pa vart allrum an eftersom det vart lite stokigt men ska ha lite folk over ikvall sa blir kanske att man rojjer lite da. Ska passa pa att knappa en bild innan.

Jag, Sophie, Anton och Kim bor tillsammans pa campus har i en femma sa har ett stenkast till skolan ungefar...


Jag och Anton i soffan...
fraga mig inte varfor jag haller om han sa ser ju helt jattedumt ut haha.



Sahar ser mitt rum ut....fint va!!
stor dubbelsang som e hur go som helst och massa forvaring!



Antons rum ar inte lika valstadat som mitt
...tank pa de ni som kallar mig slarvig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0